Gerçek Ezine Peyniri Tüketenlerin Yorumları

Gerçek Ezine Peyniri dünya çapında marka olan yöresel ürünlerimizden biridir. Ezine Peyniri tüketen kullanıcıların yorumlarını bunun için derledik.
Ezine’ye gelen ziyaretçiler Gerçek Ezine Peyniri yediklerinde tadından, lezzetinden ve aromasından dışarda Ezine Peyniri adıyla satılan ürünlerin sahte olduğunu anlıyorlar. Bu peyniri Ezine’den alması gerektiklerini anlıyorlar. Gelen ziyaretçilerimize tadımlarından sonra ürün hakkında yorumlarını soruyoruz. Bu konuda kısa bir derleme yaparak sizlere de iletmek istedik.

Ezine Peyniri Tüketenlerin Yorumları

Gerçek ve kaliteli Ezine Peyniri istiyorsanız buradan alabilirsiniz, değişmeyen tad Halil A.
Hem sert Ezine Peyniri hemde yumuşak Ezine Peyniri istedim. Yumuşak olanı ekmeğe sürüp yemeyi seviyorum. Sertide güzelmiş, ailenin diğer fertleri çok sevdi. Şener T.
Her zaman olduğu mükkemmel bir lezzet, tadı, kalitesi hiçbirşeyi değişmemiş. Gönül rahatlığı ile alışveriş yapabilirsiniz.  Zafer C.
Peynir gerçekten lezzetli, benim damak tadıma da uygun. Lokum kıvamında olan değilde fazla yumuşak olmayan çok iyi. Zübeyir D.
Tam Yağlı Ezine Koyun Peyniri, işte gerçek peynir budur. Marketlerde tam yağlı diye satılan peynir 5 kat daha fazla yağlı. Suya tutum yediğinizde lokum diyebilirsiniz bu peynire. Tolga Y.
Gayet güzel tadı tuzu herşeyi tam kıvamında. Almak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim. Erman A.
Peynir müthiş, gerçek Ezine Peyniri. Kesinlikle biter bitmez tekrar alıcam. Hatta önceden sipariş vericem. Hayrettin B.
İnek Peyniri kahvaltımızın vazçgeçilmezlerinden. Çok uygun kalitesi ve lezzeti de yanında artısı. Yasin G.
Her sipariş verdiğimde İnek Peyniri alırken yanında birde Koyun Peyniri alıyorum. Oldukça lezzetli bir peynir. Özcan T
Tadını çok beğendim, ara ara sipariş verip alıyorum. Ayrıca kargo çok hızlı. Almak isteyenlere kesinlikle tavsiye ediyorum. Ahmet K.
Marketteki Ezine Peynirleri gibi değil kesinlikle. Tam aradığım lezzette bir Ezine. Paketlemesi de harika geldi. Herhangi bir sıkıntı yok. Fırat Ö.

Gerçek Ezine Peyniri Nasıl Ayırt Edilir?

Gerçek Ezine Peyniri tam yağlı, salamura haliyle olgunlaşan, soğuk hava depolarında 8-15 ay bekletilen peynirdir. Ezine peyniri diğer peynirlerden ayıran en büyük özelliği ise üretiminde tamamen yöresinden (Ayvacık, Ezine, Bayramiç) sütler ile üretilmiş olmasıdır. Peynirin kalitesini geleneksel üretim şeklini, coğrafi işaretini simgelemesi için 24.02.2006 tarihinde Ezine Peynirini ve Mandıracıları Koruma, Geliştirme ve Tanıtma Derneği tarafından Türk Patent Enstitüsüne “Coğrafi İşaret” başvurusunda bulunulmuştur. 05.08.2006 yılında Türk Patent Enstitiüsü tarafından olumlu sonuçlanan başvuru sonucu Ezine Peyniri Coğrafi İşarete sahip bir ürüne dönüşmüştür.

Yorumlar